Passa al contingut principal

EL ROURE publicació del Consell Municipal de la Gent Gran de Girona , MOLTES FELICITATS per els Cinquanta !



La Editorial ... Cinquanta !

Mostra el creixement i la evolució des de les setze pàgines del primer numero en 1996 a les 32 que te l'exemplar que tinc a les mans,

J. Miró Ametller, qui escriu la editorial,  

destaca que ha crescut fins a convertir se en un òrgan de comunicació actiu, modern i respectuós   alhora amb la historia, la individual i la col·lectiva. 

Reconeix el suport rebut per els diversos alcaldes de la ciutat, Joaquim Nadal,  Anna Pagans i l'actual alcalde Carles Puigdemont 

Re memora els primers passos i relaciona quins eren els promotors i els col·laboradors al llarg de les diverses èpoques que ha viscut la publicació, deixant paler que tot@s, tot@s han estat i son famosos per haver demostrat bastament, al llargde la vida , el seu caracter compromès de lluitadors esforçats 

I anima a celebrar amb il·lusió el numero 100 sent fidels als principis que es van plantejar des de  el primer numero fins aquest numero 50 .  Informar, obrir perspectives, recollir opinions i iniciatives






Vaig conèixer EL ROURE un dia que havia anat a Girona ( més informació

La bateria del mòbil estava descarregada, havia fet un munt de fotografies des de el bus de la Sarfa que havia agafat a Castell d'Aro i se m'havia quedat com diu la meva filla "sec".

Em vaig deixar portar per els peus, tenia una reunió en les oficines de Girona Empren en el barri de Sant Narcis i havia arribat amb temps de sobra.Cada dia m'enamora mes aquesta ciutat i les comarques que la envolten i les coses que fa la gent em semblen coses fetes amb molt de carinyo. 

Vaig veure que , ara,   hi havia El Punt Jove, en la antiga estació del tren a Olot. 

Vaig entrar amb l'intenció de veure que hi havia dins i , de pas veure si podia  carregar el aparell , 

Em va cridar la atenció una pila de EL ROURE en el mig de  un aparador on hi havien un munt de fulletons i publicacions sobre programes per el jovent 

Agradable de llegir, molt ben escrita , temes atractius , anecdotes i curiositats i, darrera persones grans , grans persones 

Aquesta es la impressió que em donava a mida que llegia els articles i reportatges de el numero 50 de la revista EL ROURE.i es la impressió que he percebut dels comentaris que m'ha fet la gent que li he donat a llegir 

LogoAula Road Show










Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Matural , la primera fira del turisme rural interior i muntanya

Matural , la primera fira del turisme rural interior i muntanya  desperta el potencial en Manresa i al llarg de la comarca del Bages  anima a associacions, empreses, autònoms i professionals del sector a mostrar les gracies i atractius de una comarca que vol participar en la construcció del nou turisme de Catalunya , un turisme intel·ligent, per persones intel·ligents i conduit de forma intel·ligent 

La Estela de Francesc Batista

Francesc Batista - Google+ plus.google.com